пʼятниця, 20 січня 2023 р.

“Інклюзивний освітній простір. Практичні кроки” для керівників закладів загальної середньої освіти на базі Баланівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів.

  Дітям з особливими потребами необхідно дати можливість розвивати свої вміння, здобувати освіту, ставати членами суспільства. Ці завдання вирішує інклюзія– включення в соціальну діяльність людей з особливими потребами. Оскільки соціалізація відбувається в закладах освіти, необхідно створювати спеціальні умови для таких дітей, щоб їхні соціальні навички розвивалися одночасно з їхніми однолітками.
  20 січня за ініціативи відділу освіти Бершадської МР відбувся виїзний семінар на тему “Інклюзивний освітній простір. Практичні кроки” для керівників закладів загальної середньої освіти на базі Баланівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів.
 Директор Острук Олександр Олексійович поділився практичним досвідом упровадження інклюзивної освіти, ознайомив із особливостями створення освітнього середовища для дітей з ООП. Також було розглянуто використання інноваційних методів, прийомів та форм роботи в освітньому процесі з інклюзивного навчання, ознайомлено з практикою роботи команди супроводу в інклюзивних класах .
  Учитель Віхренко Ю.І. представила практичний кейс вчителя математики щодо модифікації програм та оцінювання учнів з ООП, Ротар В.А. презентувала досвід використання інтерактивних вправ на уроках англійської мови для учнів з особливими освітніми потребами. Пархоменко Л.Д. та Лопатко Н.М. розглянули аспекти співпраці вчителя та асистента вчителя НУШ. Вакуліна Л.С розповіла, як ефективно забезпечувати навчання учня з ООП під час дистанційних уроків.
  Про те, як вчитель - логопед вивчає і фіксує динаміку розвитку дітей, виробляє оптимальну педагогічну стратегію, проектує шляхи навчання, виховання, реабілітації та соціальної адаптації кожної дитини, ознайомила Андрущенко Т.О.






  





Немає коментарів:

Дописати коментар